MADDE 2- SÖZLESMENIN KONUSU: Is bu sözleþmenin konusu, Alicinin Satýcýya ait https://www.sayarotomotiv.com.tr web sitesinden elektronik ortamda veya +90 236 588 1688 telefondan sipariþ verdiði, sözleþmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleþmede satýþ fiyatý belirtilen mal/hizmetin satýþý ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayýlý Tüketicilerin Korunmasý Hakkýndaki Kanun ve Mesafeli Sözleþmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkýnda Yönetmelik hükümleri gereðince taraflarýn hak ve yükümlülüklerinin saptanmasýdýr. Alici, satýþa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satýþ fiyatý , ödeme sekli, teslimat koþullarý vs. satýþa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve ?cayma? hakki konusunda bilgi sahibi olduðunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiðini ve sonrasýnda mal/hizmeti sipariþ verdiðini is bu sözleþme hükümlerince kabul ve beyan eder. https://www.sayarotomotiv.com.tr sitesinde ödeme sayfasýnda yer alan ön bilgilendirme ve fatura is bu sözleþmenin ayrýlmaz parçalarýdýr.
MADDE 3- SÖZLESME TARIHI: Satýcý tarafýndan daha önce imzalanmýþ bulunan is bu iki nüsha sözleþme alici tarafýndan ............. tarihinde imzalanarak kabul edilmiþ ve bir nüshasý alýcýnýn mail adresine mail gönderilecektir.
MADDE 4- MAL/HIZMETiN TESLIMI, SÖZLESMENIN IFA YERI VE TESLIM SEKLI: Mal/hizmet, alicinin teslimini talep etmis oldugu .......... adresinde ............'a teslim edilecektir.
MADDE 5- TESLIMAT MASRAFLARI VE IFASI: Teslimat masraflarý Alýcýya aittir. Satýcý, web sitesinde, ilan ettiði rakamýn üzerinde alýþveriþ yapanlarýn teslimat ücretinin kendisince karþýlanacaðýný beyan etmiþse,teslimat masrafý Satýcýya aittir. Teslimat; stokun müsait olmasý ve mal bedelinin Satýcýnýn hesabýna geçmesinden sonra en kýsa sürede yapýlýr. Satýcý, mal/hizmetin sipariþinden itibaren 3 (Üç) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazýlý bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatým hakkýný saklý tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayýtlarýnda iptal edilir ise, Satýcý mal/hizmetin teslimi yükümlülüðünden kurtulmuþ kabul edilir.
MADDE 6- ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Alici, sözleþme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek ezik, kirik, ambalajý yýrtýlmýþ vb. hasarlý ve ayýplý mal/hizmeti kargo þirketinden teslim almayacaktýr. Teslim alýnan Mal/hizmetin hasarsýz ve saðlam olduðu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunmasý borcu, alýcýya aittir. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra Alýcýya ait kredi kartýnýn Alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir þekilde yetkisiz kiþilerce haksiz veya hukuka aykýrý olarak kullanýlmasý nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusunun mal/hizmet bedelini Satýcýya ödememesi halinde, Alici kendisine teslim edilmiþ olmasý kaydýyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satýcýya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alýcýya aittir.
MADDE 7- SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Satýcý, sözleþme konusu mal/hizmetin saðlam, eksiksiz, sipariþte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullaným kýlavuzlarý ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleþme konusu mal/hizmet, Alýcýdan baþka bir kiþi/kuruluþa teslim edilecek ise, teslim edilecek kisi/kurulusun teslimatý kabul etmemesinden Satýcý sorumlu tutulamaz. Satýcý, cayma beyanýnýn kendisine ulaþmasýndan sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kýymetli evraký iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir. Hakli gerekçelerle satýcý, sözleþmedeki ifa süresi dolmadan alýcýya eþit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satýcý mal/hizmetin ifasýnýn imkânsýzlaþtýðýný düþünüyorsa, sözleþmenin ifa süresi dolmadan alýcýya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10(on) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satýlan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arýzalý veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti þartlarý içinde gerekli onarýmýn yapýlmasý için Satýcýya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri Satýcý tarafýndan karþýlanacaktýr.
MADDE 8- SÖZLESMEYE KONU MAL/HIZMETIN ÖZELLIKLERI: Mal/hizmetin Cinsi ve türü, Miktarý, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satýþ Bedeli https://www.sayarotomotiv.com.tr adli web sitesindeki mal/hizmet tanitim sayfasýnda yer alan bilgilerde ve iþ bu sözleþmenin ayrýlmaz parçasý sayýlan faturada belirtildiði gibidir.
MADDE 9- MAL/HIZMETIN PESIN FIYATI: Mal/hizmetin peþin fiyatý sipariþ sonu mail atýlan örnek fatura ve ürün ile birlikte müþteriye gönderilen fatura içeriðinde mevcuttur.
MADDE 10- VADELI FIYAT: Mal/hizmetin satýþ fiyatýna yapýlan vadeye göre fiyatý sipariþ sonu mail atýlan örnek fatura ve ürün ile birlikte müþteriye gönderilen fatura içeriðinde mevcuttur.
MADDE 11- FAIZ: Her yýl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediði faiz oranýndan ve her halde % 30'dan fazla olamaz. Alici çalýþtýðý bankaya karþi 13.md. hükmünce sorumludur.
MADDE 12- PESINAT TUTARI: Mal/hizmetin peþinat tutarý sipariþ sonu mail atýlan örnek fatura ve ürün ile birlikte müþteriye gönderilen fatura içeriðinde mevcuttur.
MADDE 13- ÖDEME PLANI: Alicinin, kredi kartý ile ve taksitle alýþveriþ yapmasý durumunda siteden seçmiþ olduðu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme iþlemlerinde, Alici ile kart sahibi banka arasýnda imzalamýþ bulunan sözleþmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartý ödeme tarihi banka ile alici arasýndaki sözleþme hükümlerince belirlenir. Alici, ayrýca bankanýn gönderdiði hesap özetinden taksit sayýsýný ve ödemelerini takip edebilir.
MADDE 14- CAYMA HAKKI: Alici, sözleþme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiði adresteki kiþi/kuruluþa tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkini kullanabilir. Cayma hakkinin kullanýlmasý için ayni süre içinde Satýcýya faks, e-posta veya +90 236 588 1688 ile bildirimde bulunulmasý ve mal/hizmetin 15. md. hükümleri çerçevesinde ve is bu sözleþmenin ayrýlmaz parçasý olan ve https://www.sayarotomotiv.com.tr web sitesinde yayýnlanmýþ olan önbilgiler gereðince, ambalaj ve içeriðinin denenirken hasar görmemiþ olasý þarttýr. Bu hakkin kullanýlmasý halinde, 3. kiþiye veya Alýcýya teslim edilen mal/hizmete iliþkin fatura aslinin iadesi zorunludur. Cayma hakkýna iliþkin ihbarýn ulaþmasýný takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli Alýcýya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alýnýr. Fatura asli gönderilmezse Alýcýya KDV ve varsa diðer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli Satýcý tarafýndan karþýlanýr.
MADDE 15- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HIZMETLER: Niteliði itibarýyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hýzla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanýmlýk mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazýlým ve programlardýr. Ayrýca, her türlü yazýlým ve programlarýnda, DVD, DIVX, VCD, CD, MD, videokasetlerde, bilgisayar ve kýrtasiye sarf malzemelerinde (madeni yað,antifriz v.b) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkinin kullanýlabilmesi için mal/hizmetin ambalajýnýn açýlmamýþ, bozulmamýþ ve kullanýlmamýþ olmalarý þartý bulunmaktadýr.
MADDE 16- TEMERRÜD HALI VE HUKUKI SONUÇLARI: Alici, kredi karti ile yapmýþ olduðu iþlemlerinde temerrüde düþmesi halinde kart sahibi bankanýn kendisi ile yapmýþ olduðu kredi kartý sözleþmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karsý sorumlu olacaktýr. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara baþvurabilir; doðacak masraflarý ve vekâlet ücretini Alýcýdan talep edebilir ve her koþulda Alýcýnýn borcundan dolayý temerrüde düþmesi halinde, Alici, borcun gecikmeli ifasýndan dolayý Satýcýnýn oluþan zarar ve ziyanýný ödemeyi kabul eder.
MADDE 17- YETKILI MAHKEME: Is bu sözleþmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlýðýnca ilan edilen deðere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu deðerin üzerindeki ihtilaflarda Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
Alýþveriþ deneyiminizi iyileþtirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanýyoruz. Detaylý bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikasý sayfamýzdan eriþebilirsiniz.